[Pardus-kullanicilari] B61 ve B6T dosya uzantılarını açma

anil ozbek ozbekanil at gmail.com
10 Şub 2010 Çar 19:00:57 EET

Merhaba,

Pardus 2009 depolarındaki AcetoneISO [1, 2] ve iat [3, 4] bu iş için
kullanılabiliyor mu, denediniz mi? Bu biçimle daha önce hiç karşılaşmadığım
için çalışıp çalışmayacağını bilmiyorum. Ayrıca CDemu [5] ve v5i2iso [6]
isminde iki araç daha varmış, yine bunlarda da nasıl bir sonuçla
karşılaşacağınızı bilmiyorum. Son ikisi depoda yok galiba ama kendiniz
kurabilir veya paket isteğinde bulunabilirsiniz.

[1] http://www.acetoneteam.org/
[2]
http://paketler.pardus.org.tr/info/contrib/2009/devel/source/acetoneiso.html
[3] http://iat.berlios.de/
[4] http://paketler.pardus.org.tr/info/contrib/2009/devel/source/iat.html
[5] http://cdemu.sourceforge.net/
[6] http://b5i2iso.berlios.de/

GNU/Linux'la ilgili aramalarınızı şu adreste arayarak daha işe yarar
sonuçlar elde edebilisiniz, ya da arama ifadesine linux'u da
ekleyebilirsiniz normal Google'de: http://www.google.com.tr/linux

Kolay gelsin.