[Pardus-kullanicilari] Güncellemede çakışan paketler

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
10 Şub 2010 Çar 15:59:54 EET

Fatih bey.
Ya virtualbox altında kullandığımız mesele 2007.3 için ne yapacağız?
Bazı bankacılık işlemleri için bana 2007.3 lazım.
Sorum üzerine bana daha önce önerdiğiniz yöntem* geçersiz hale geldi.

*Şimdilik şu şekilde kurmayı deneyebilirsiniz:

sh VBoxLinuxAdditions-x86.run --keep
cd linux
sed -i "s,pardus,x," install.sh
sh install.sh