[Pardus-kullanicilari] babylon

Kubilay KOCABALKAN hkubilayk at gmail.com
9 Şub 2010 Sal 23:30:42 EET

Salı 09 Şubat 2010 günü (saat 12:13:46) eyd efa şunları yazmıştı:

> ben yeni bir kullanıcıyım
> daha önce windowsda babylon kullanıyordum ve çok işime yarıyordu
> bunu pardusa nasıl uyarlarım
> alternatif de olabilir
> birkaç şey buldum ancak kullanılabilir hale getiremedim
>
> eğer grubu sıkmak istemezseniz özel de mesaj atabilirsiniz
>
> teşekkürler

Depoda bulunan goldendict işinize yarar mı?

Yüklü paket:
İsim: goldendict, sürüm 0.9.0, yayım 2, inşa 2
Özet: Birden çok dil destekleyen gelişmiş bir sözlük ve ansiklopedi uygulaması.
Açıklama: GoldenDict, Babylon, StarDict, Dictd, ABBYY Lingvo, Wikipedia gibi sözlüklerin
kaynaklarını kullanabilen birden çok dil destekleyen bir sözlük ve ansiklopedi uygulamasıdır.
Bileşen: office.dictionary

Kubilay KOCABALKAN

TEST TÜM ELEKTRONİK SAN.VE TİC.A.Ş.
TESCOM UPS AKDENİZ BÖLGE MÜDÜRÜ