[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009.1 Video düzenleme yazılımı

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
9 Şub 2010 Sal 19:19:10 EET

Merhaba arkadaşlar. Pardus 2009.1 için video düzenleme yazılımı aramaktayım.
Windows ta Corel, Ulead gibi çeşitli gelişmiş yazılımlar mevcut ancak Pardus
için çalışabileceğim bir video düzenleme yazılımı mevcut değil. Cinelara,
avidemux gibi bazı programları denedim ama onları çözemedim. Hiç bir videoyu
kabul etmiyor. Ben genelde mpeg, mp4, avi ve flv formatlarda çalışıyorum.
Pardus depolarında olan yada pardus e kurma imkanım olan başka programlar
biliyormusunuz acaba ?

İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ

Pardus 2009 u Denediniz mi ?