[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009.1 Güncelleme Problemi

Serkan KURT ssserkkk at yahoo.com
9 Şub 2010 Sal 17:32:55 EET

Aynı sorunu bende tekrarladım...

--- On Tue, 2/9/10, Ahmet AKMAZ <ahmetakmaz at gmail.com> wrote:

From: Ahmet AKMAZ <ahmetakmaz at gmail.com>
Subject: [Pardus-kullanicilari] Pardus 2009.1 Güncelleme Problemi
To: Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Date: Tuesday, February 9, 2010, 7:28 AM

Az önce (9 Şubat, 17:15) Pardus 2009'u paket yöneticisinden ve konsole'den güncellemek istedim ve aşağıdaki hataları aldım.

Konsole hatası:

pardus ~ $ sudo pisi up

Parola:

Depolar güncelleniyor

* pardus-2009 deposu güncelleniyor.

Program Sonlandırıldı.

"/var/lib/pisi/index/pardus-2009/pisi-index.xml.bz2.sha1sum" hedef dosyasına erişilemedi: (14, 'PYCURL ERROR 6 - ""')

Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.

Geri izleme verisi almak için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

pardus ~ $

Paket Yöneticisi hatası:

Sepetten Paket(ler)i Güncelle komutunu verdikten sonra "Çakışma Hatası" penceresi çıkıyor ve şunları yazılı:

Seçili paketer [module-pae-virtualbox-guest, module-pae-virtualox] birbirleriyle çakışıyor. Bu paketler birlikte kurulamaz.

--
Teşekkür ederim.
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.

-----Inline Attachment Follows-----