[Pardus-kullanicilari] Güncellemede çakışan paketler

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
9 Şub 2010 Sal 10:21:37 EET

Fatih Aşıcı wrote On 09-02-2010 10:16:

> Test deposunu mu kullanıyorsunuz?
>
> Sorunun çözümü için module-virtualbox-guest paketini kaldırmanız yeterli.

Hayır, sadece 2009 ve contrib deposu.

http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2010-January/059304.html

Bu başlık altındaki öneriniz ile daha önce başka bir makinada ilgili
paketi kaldırmıştım.

Fakat bir diğer makinada nasıl olduysa paket hala duruyorken VBox da
çalışıyordu. Mesajımı atarken paketi kaldırdım ve güncellemeyi şimdi
yapıyorum.

Sanıyorum bu paketler önceden çakışmıyordu. (ya da onun gibi bir şey)