[Pardus-kullanicilari] Kurumsal2 güncelleme sonrasında açılmıyor

Munir BUYUKYAZICI munir at buyukyazici.biz
8 Şub 2010 Pzt 13:49:12 EET

Merhaba,
Dün akşam Kurumsal2'de paket yöneticisi ile güncelleme yapmaya çalıştım,
ancak güncellemeleri göster dediğimde hiçbir şey göstermedi.
Bunun üzerine konsoldan pisi up komutu ile oldukça fazla sayıda
programın güncelleceğini söyledi ve ben de güncelledim.
Yeniden başlattığımda Grub menüsünde kernel sürümünü değiştirdiğini
gördüm ve Kurumsal2'yi seçtiğimde oturum açma ekranı açılacak iken
sistem kilitlenip kalıyor. Grafik ekran olmadan güvenli kipte açabiliyorum.
İşyerindeki makinamda da Paket Yöneticisinden güncellemeleri
göremiyorum. Konsoldan güncelleme yapmaktan çekiniyorum.
Ne yapmamı tavsiye edersiniz?
Teşekkürler,

Münir BÜYÜKYAZICI