[Pardus-kullanicilari] kurumsal2 'yi sanal makinede çalıştırmak

Ozgen Gulmen ozgen.gulmen at bafayag.com
7 Şub 2010 Paz 01:02:40 EET

Merhaba, Tam sizin durumunuzda, 2008.1 üzerinde kapalı sürüm Virtualbox
üzerine Kurumsal 2 kurdum. Hiç bir sorunla karşılaşmadım. Gayet güzel
çalışıyor. Kurduğum makina Intel işlemcili laptop ve USB mouse
kullanıyorum. Kolay gelsin. Özgen Gülmen * * * From: Tarık ÇAKMAK
<tcakmak77 at gmail.com> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr Subject:
Re: [Pardus-kullanicilari] kurumsal2 'yi sanal makinede çalıştırmak
çalışıyorum acaba siz 2009 üzerindeki virtualbox'a mı yüklediniz.
teşekkürler. 06 Şubat 2010 22:01 tarihinde Üstat Lin