[Pardus-kullanicilari] Program kurmaya çalışırken sürekli hata alıyorum

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
6 Şub 2010 Cmt 23:57:24 EET

selamlar program kurma sorunu bendede oluyor bazen bende pardus2009.1 kullanıyorum
kurmak istediğin programı  paket yöneticisinden  ağ sekmetini seç ve kurulacak paketler bölümünü bir dene derim geçen bir program arıyordum 2 saat uğraştım kuramadım  depodan  paket yöneticisi aracılığı ile indirdim  kolay gelsin