[Pardus-kullanicilari] Fotoğraf galerisi

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
6 Şub 2010 Cmt 15:37:09 EET

Arkadaşlar daha öncede aynı konu hakkında yazmıştım fakat benim makenemde
bazı sıkıntılar hala devam ediyor. www.vedatosmanoglu.net isimli sitmede
fotoğraf galerisi çalışmıyordu, konuyu buraya aktarmıştım bazı çözümler
önerilmişti ancak şu an site normal olarak açılıyor fakat fotoğraf galerisi
bölümünde thumbail olarak fotoğraflar görünüyor üzerine tıklayınca
fotoğrafın büyük hali çalışmıyor bu neden kaynaklanmış olabilir. Amacım
kendime ait olan bu sitenin pardusta da sağlıklı olarak görüntülenebilmesi.
Not: Fotoğraf galerisi Jalbum isimli program tarafından hazırlanmıştır.
http://jalbum.net/

--
ZAFER OSMANOĞLU