[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sonrası güvenlik nedeniyle açılmayan site.

Aydın Deniz Şenler adsenler at gmail.com
4 Şub 2010 Per 22:03:45 EET

Güvenli bağlantı girişimi başarısız

sube.halkbank.com.tr bağlantısı sırasında bir hata oluştu.

    * Bakmak istediğiniz sayfa geçersiz veya desteklenmeyen bir güvenlik
iletişim kuralı kullandığı için gösterilemiyor.

    * Lütfen site yönetici ile irtibata geçerek durumu bildirin. Bunun
dışında, bu çalışmayan siteyi yardım menüsündeki komutu kullanarak rapor
edebilirsiniz.