[Pardus-kullanicilari] oo kelime işlemci ve salt okunur belge

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
4 Şub 2010 Per 18:32:04 EET

04 Şubat 2010 18:06 tarihinde What you get is Not what you see <
wyginwys at gmail.com> yazdı:

> O dosyada korumali bir bolge ben goremedim. Her alani istedigim gibi
> doldurabiliyorum hic bir islem yapmadan.
> Sadece dosyayi salt okunur olarak acmadim, bilgisayara kaydettim.

doldurulan kısımlarda sorun yok zaten, kaydettikten sonra matbu
diyebileceğimiz kısımların korumasını
kaldırmak istiyor. adı soyadı gibi kısımları, yani "soyadı" ibaresini
değiştirmek istersek değiştiremiyoruz.
ben de şu ana kadar başaramadım, ms ofiste sayfa korumasını kaldır deyip
hemen oluyor...