[Pardus-kullanicilari] Ses Ayarı

alibal alibalamca at gmail.com
3 Şub 2010 Çar 23:35:26 EET

KMix (ses karıştırıcı) Pardus menü>Çoklu ortam ın altında ama sadece ses
yükseklikleri ayarlanabilir oradan. boğukluk ile ilgili bir ayar yok orda
ilk yazan kardeşimizin derdine derman olabilir. buradaki ses seviyeleri max
olarak deneyelim. medya çalıcınızdaki ses seviyenizi de yükseltmeyi
unutmayın

03 Şubat 2010 23:16 tarihinde Ahmet Ercüment Abüsselam