[Pardus-kullanicilari] 64bit ile 32 bit kullanımı

Uygar UZUNHASAN uygaruzunhasan at yahoo.com
3 Şub 2010 Çar 16:55:51 EET

küçük bir bilgi de ben ekleyim, 32bit Pardus ile de 3GB üstünde RAM kullanabilirsiniz. Yapmanız gereken DEPO dan PAE destekli paketleri indirerek kurmanızdır. Bunun 64bit'e göre tek dezavantajı, çalışan her program en fazla 2GB kullanabilir. Yani normal 32bit işletim sistemlerinde herşeyin toplamı 3GB olabilirken PAE olunca toplamda sınır kalkıyor.
Sunucu çalıştırmıyorsanız PAE size yetecektir.

 Uygar UZUNHASAN
http://www.nobelyazilim.com/