[Pardus-kullanicilari] aygıt bildirici aygıtları bildirmiyor

ahmet nal neo_ferhat at yahoo.com
2 Şub 2010 Sal 16:29:02 EET

bende xdm çalışıyor ve açılışta çalıştır olarak görünüyor. lsusb çıktısında ve dmesg tail komutlarında usb cihazın bağlandığı görülüyor. Hatta "udevadm monitor --kernel --udev --property" komutunu çalıştırarak cihazı takınca cihazla ilgili bilgileri veriyor. Sökünce bunu da algılıyor. Usb bluetooth adaptörüm takılı blueman aygıtın sökülüp takıldığını algılıyor. Ancak usb storage lar bir türlü /dev klasörüne bağlı olarak gözükmüyor.

"udevadm control --reload-rules" komutunun kullanımı ile rule dosyalarının tekrar yükleneceği yazılıyor bunu da denedim olmadı. "sudo pisi it udev --reinstall" komutunu kullanarak udevi yeniden kurdum. Bilgisayarı yeniden başlattım değişen bişey yok yine flash diski mount etmedi.

süreçlerde çalışan 3 adet udevd görünüyor. udev i kill yapıp tekrar "sudo udevd --daemon" yaptığım zaman listede 1 adet udev süreci görünüyor. Bundan sonra flash diski bağladığımda mount işlemi gerçekleşiyor ve çalışan udevd sayısı tekrar 3 oluyor. Yeniden başlatana kadarda bir sorun olmadan unmount ve mount işlemleri yapılabiliyor. Son durum bu problem devam etmekte