[Pardus-kullanicilari] Sistem çekmecesine kısayol ekleme

alibal alibalamca at gmail.com
2 Şub 2010 Sal 15:39:20 EET

02 Şubat 2010 15:29 tarihinde Ahmet Ercüment Abüsselam
<aherab at hotmail.com>yazdı:

>  Merhaba;

Merhaba

>   Benim ilk kurduğum Pardus ta Pisi programını kapattığımda sistem
> çekmecesinde bir kısayolu oluşuyordu.Ama şimdikinde öyle bir şey yok biraz
> ayarlarla uğraştım ama beceremedim.Acaba sistem çekmecesine kısayol
> eklemenin bir yolu var mı istediğimiz programın kısayolunu oraya ekleyebilir
> miyiz?

evet var :
paket yöneticisini açın
Ayarlar>Paket Yöneticisi uygulamasını yapılandır seçeneğini seçin. Karşınıza
Paket Yöneticisi ayarları gelecek.
Genel ayarlar sekmesinde sistem çekmecesi simgesini aç işaretleyin.
Tamam dediğinizde paket yönerticiniz sistem çekmecesindedir

> İyi çalışmalar...

İyi çalışmalar