[Pardus-kullanicilari] Sözlerimize lütfen dikkat edelim

Metin Görel metingorel.pardus at gmail.com
31 Ara 2010 Cum 14:00:57 EET

Merhaba arkadaşlar;
Saimtosun61  arkadaşıma lütfen sözlerinde daha dikkatli olmasını rica
ederim, herşeyden önce belirtmeliyim ki kendi ürünümüz olan Pardus'a sahip
çıkmalıyız, hiçbirşey temelden mükemmel değildir, evet Pardus'un bir takım
eksiklikleri olacaktır, ama eksiklikler hiçbir zaman bitmez, çünkü
insanların istekleri bitmez. Gelelim, " 2 aydır kullanıyorum, hala bir şey
öğrenemedim " sözüne, ben de yeni başladım kullanmaya, henüz daha 3 gün
oldu, ama Windows'ta yaptığım hemen hemen herşeyi Pardus'ta da
yapabiliyorum, hatta daha fazlasını. Üstelik herhangi bir maddi bedel
ödemeden. Bence bir sorunla karşlaştığında internet üzerinden araştırma
yapıp ondan sonra sahip olduğun kanıya var. Türk mühendisleri hakkında
söylediklerin ise çok saçma, çünkü linuxjournal'ın kendi eserimiz olan
Pardus'u dünyada ilk 5 içine yerleştirdiğini ifade etmek isterim. Bir de
herşey İngilizce sözüne katılmıyorum. Pek İngilizce bilgisine ihtiyaç
duymadım bugüne kadar. Neyse...kendinize iyi bakın