[Pardus-kullanicilari] Openoffice - Libreoffice

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
30 Ara 2010 Per 08:22:00 EET

Herkese günaydınlar olsun.

Masumane açtığım bir konunun yine amacı dışına çıkmasının ötesinde bu boyuta
geldiğini görmek beni sabahın bu saatinde ziyadesiyle üzdü.
Halbuki bu yazıyı 2011 sürümüyle gelecek olan Libreoffice'i tanıtıp,
kullanacak arkadaşlara fikir vermesi için yazmıştım. Yoksa Saim Tosun gibi
bir takım art niyetli ve neyin nesi olduğu belli olmayan şahısların hakaret
edeceği ve buradan bir şeyler öğrenmek isteyen arkadaşların da onun gibilere
yanıt vermek zorunda kalacağı şey olması için değil!
Hem zaten şahıs gibilerin ne olduğu ve neye hizmet etmeye çalıştığı
ortadayken bu tiplere yanıt vermek bile gereksiz. Tek yapılacak şey bu
gibiler için anında listeden çıkartmak olacaktır. Olmadı bu ülkede bilişim
suçlarına bakan savcılar var. Yani mutlaka bir biçimde gereği yapılır.
Şimdi asıl konumuza gelecek olursak, dün boş bir zamanımda WinXp'deki
Libreoffice'i Writter - yazılım adları bile Openoffice ile aynı - ile
herhangi bir belgeyi açtım ve pdf olarak dışarı aktardıktan sonra Adobe
reader ile görüntüledim. Eh artık ne diyeyim... 2011 sürümüyle geleceği
söylenen yeni ofis yazılımımız hayırlı olsun herkese.

Serdar Özgür