[Pardus-kullanicilari] lutfen

Husrev wapper at gmail.com
29 Ara 2010 Çar 23:06:59 EET

2010/12/29 Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com>:
> Merhaba,

Çok orijinal olmuş Anıl bey, ellerinize sağlık. Hem günlük giriniz hem
e-postanız. Posta kutuma ilk baktığımda biraz şaşırdım. E-postanın
birini açtığımda da açıkçası amacınızı anlayamamıştım. ama linkte
tıklayıp, diğer gönderilere de baktığımda anlatmak istediğiniz şeyi
daha iyi anladım.

Açıkçası bir süredir benim de dikkatimi çekiyordu "Ynt:" ön eki. Bir
an için gmail'e bunu nasıl öğretirim diye düşünmüştüm. Ancak gönderen
arkadaşların konu kısmını değiştirmeleri daha kolay bir yol gibi
gözüküyor.

Teşekkürler

İyi Çalışmalar.

Hüsrev Özayman