[Pardus-kullanicilari] Ynt: Re: Ynt: Openoffice - Libreoffice

Canan KARAKAYA canankarakaya at mail.ru
29 Ara 2010 Çar 18:47:54 EET

Sen once elestiri nasıl yapilir soru nasil sorulur onu ogren sonra gel
konusalim.
Ben 12 yildir linux listelerine uyeyim.
Bu sekilde elestiri ilk kez  okuyorum.
Hani desenki su donanim calismiyo su su hatalari veriyo anlarim.
Daha yazilanın ne oldugunu bile soyleyemiyorsun. okeyl eokeyle ne demek
neyi okeyliyorsun.
Benim pc de 8 tane os yüklü.Hic oyle bi derdim olmadi.
Bakar arastirir sonra adam gibi elstiririm.
Bu arada Slackware,debian,Suse,Ubuntu ve bir suru Linux turevi  Ve Beos
Qnx Solaris, irix kullandim.
Oyle bos bos atmiyorum.

Windows da mavi ekran cikip kilitlenince bill gates imi ariyorsun.

Ugrasip emek vermiceksen kafa yormucaksan,
donaiminla clisan bir oslu paket pc alir kullanirsin.

29.12.2010 17:00, saimtosun61 at mynet.com yazmış: