[Pardus-kullanicilari] Ynt: Openoffice - Libreoffice

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
29 Ara 2010 Çar 12:22:40 EET

Beğenmediysen git ya korsan kullan yada bilmem ne kadar ücret ödeyerek al ve
kullan bu kadar basit. Kimse sana zorla al kullan demiyor. Sana fazlaca bir
şey demiyorum eğer cevap yazacak olursanda sana kesinlikle cevap vermem.

29 Aralık 2010 10:26 tarihinde <saimtosun61 at mynet.com> yazdı:

> yaa ne diyorsunuz kardeşim. güya bir işletim sistemi yapmış adamalar.
> hergün onlarca meail geliyor a.q. yerden ama 2 aydır kullanmayı öğrenemedim.
> Güya tübitak geliştirmiş programı ama herşey ingilizce.
> Türk mühendislerinin yapacağı iş bu kadar olur.
>

> ----- *Özgün İleti* -----
> *Kimden :* pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> *Kime :* pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> *Gönderme tarihi :* 28/12/2010 9:10
> *Konu :* [Pardus-kullanicilari] Openoffice - Libreoffice
> İyi sabahlar olsun.

> [...]

ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!
Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK