[Pardus-kullanicilari] Kurumsal2 Beta Tvtime problemi

Özgen Gülmen Ozgen.gulmen at bafayag.com
28 Ara 2010 Sal 15:48:28 EET

Merhaba, İlginize teşekkürler. Zaten ben de Tvtime güncellemesi değil
son genel güncellemelerden bahsetmek istemiştim. Önceden de ATI grafik
kartı için radeon sürücüsünü kullanıyordum. Gayet güzel çalışıyordu.
tvtime'ı konsole'da çalıştırdığımda grafik kartımın YUY2 için gerekli
desteği sağlamadığını ya da XVIDEO çıkışı olmadığı gibi bir cevap
veriyor aklımda kaldığınca. Tam detaylı çıktıyı iletebilirim. O nedenle
"ilgilenecek kimse var mı" diye sormuştum. Selamlar, iyi çalışmalar.
Özgen Gülmen * * * Date: Mon, 27 Dec 2010 18:04:23 +0200 From: Onur
Küçük <onur at pardus.org.tr> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Kurumsal2 Beta Tvtime problemi
Özgen Gülmen wrote:

> [...]

 Tvtime da güncelleme olmadı, ekran kartı ya da tv kartı sürücünüzle ilgili
bir durum olabilir.

-- Onur Küçük Knowledge speaks, <onur.--.-.pardus.org.tr> but wisdom
listens