[Pardus-kullanicilari] nvidia ekran kartı

Fırat ÖNGÜL krizalit at gmail.com
28 Ara 2010 Sal 11:58:39 EET

Merhaba,
pardus 2011 i Asus m4n78 se anakartta denedim. tümleşik ekran kartı nvidia
yongalı. lspci çıktısı da şu şekilde;
00:0d.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation C61 [GeForce 7025 /
nForce 630a] (rev a2)

ilk kurulumda hiç sorun yoktu gayet güzel efektlerle birlikte çalışıyordu
fakat güncellemeleri yaptıktan sonra yeniden başlattığımda ekranda görüntü
yerine dağılmış renkler vardı. nasıl anlatacağımı bilmiyorum da renkli
kumlar gibi. mousu hareket ettirince yatayda renkli kumlar değişiyor. yalnız
çılış yapıp güvenli modda girince problem olmuyor düzgün görüntü geliyor.
Malesef kde4 ün sürekli vista yada windows 7 ye benzemesinin sonucu, ekran
ayarlarında 2009.2 deki gibi hangi sürücüyü seçtiğimizi de göremiyoruz.