[Pardus-kullanicilari] pardus kurumsal 2 beta 2'de grub sorunu

umut muslu umuslu at gmail.com
27 Ara 2010 Pzt 16:14:55 EET

Sony Vaio dizüstü bilgisayarıma Pardus Kurumsal 2 Beta 2 kurdum.
Bilgisayarım 4 bölümden oluşan bir yapıya sahip:
sda1=Recovery (Win 7'den kalma bölüm)
sda2=System Reserved (Win 7'den kalma bölüm)
sda3=274 G Depolama (Win 7 kurulu)
sda4=31 G Depolama (Pardus Kurumsal 2 Beta 2 kurulu)

Bilgisayarı kapatıp açtığımda grubta iki seçenek var.
Seçeneklerden Pardus olanda sorun yok, Kurumsal 2 Beta 2 açılıyor.
Ancak Win 7 seçeneğini seçip açmak istediğimde;
"BOOTMGR is missing
 Pres Ctrl+Alt+Del to restart" mesajını alıyorum ve Win 7'ye ulaşamıyorum.

menu.lst dosyasında Win 7 ile ilgili bölüm aşağıdaki gibidir:
title   Win 7
rootnoverify  (hd0,2)
makeactive
Chainloader +1

Yine pardusta yaptığım incelemede media dizini altında hiçbir diskin
bulunmadığını gördüm.
Disklere Sistem Menüsü altında Depolama Ortamı'ndan ulaşıyorum.
Orda da Pardus Kurumsal 2 Beta 2'nin kurulu olduğu disk hariç diğer
disklerin bağlı olmadığını görüyorum.
Elle diskleri bağladıktan sonra onları kullanabiliyorum. Ama bilgisayarı
kapatıp açtığımda diskler yine ayrılmış oluyor.
Yani açılışta diskler otomatik bağlanmıyorlar (özelliklerden otomatik
mount'u aktif yaptığım halde).

Yani sonuçta Win 7'e giremiyorum.

Yardımcı olursanız sevinirim...