[Pardus-kullanicilari] korsan yazılım

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
27 Ara 2010 Pzt 09:49:08 EET

Celalettin Bey
Pardus 2011 kararlı sürüm önümüzdeki ay çıkacak. Bu listede gündeme gelen
2011 için yorum ve davranış, mimari v.s bilgiler test sürümü olan bu evrede
geliştirici arkadaşlara düzeltmeler için yazılır. Çok daha önemlisi bazı
uygulamalar aksama yaratıyorsa hata kaydı açılarak kararlı sürüm öncesi
sıfır hata hedefi tuuturlmaya çalışılır. Biz Pardus kullanıcıları arasında
amatör ruha sahip gözü kara cesaretli kişiler deneme sürümünden başlayarak
sırasıyla alpha, Beta ve RC aşamasında tekrar tekrar kurar pk.leri depodan
kurar yakaladığı hataları, aksaklıkları hata kaydı açarak geliştiricilere
yardımcı olmaya çalışır. Bazen bu kurulum işleri nightly sürümleriyle
haftanın 6-7 günü tekrar tekrar indirilip kurulum yapılarak test edilir ki
kararlı sürüm lanse edildiğinde sizler daha rahat sorunsuz stabil bir
işletim sistemine sahip olasınız diye.2011 çıkmadan 2011 ile yorum yapmak
için biraz erken. Kararlı sürümden sonra tenkitlerinizi dile getirmeniz
gel,iştirici arkadaşlarun bir sonraki sürüm için alt yapı oluşturur. Biz
kullanıcılar tembelliği çok severiz, herşeyi tek tıkla halletmek ve hatta
mümkün olsa düşündüğümüz anda elimizi değmeden gerçekleşmesini isteriz.İyi
günler