[Pardus-kullanicilari] korsan yazılım

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Ara 2010 Paz 18:27:27 EET

Sayın Celalettin Bey
Anlattıklarınıza katılmak mümkün değil.
1 - Ticari faaliyet sürdüren firmada kurulum yaparken 10 Gb lık bölüme
Pardus 50 Gb lık bölüme home tercihi (home bölümünü istediğiniz büyüklükte
oluşturabilirsiniz) kurulumu yapar tüm faaliyetlerinizi koprkusuzca huzur
içersinde gerçekleştirir firmanızın ticari sırlarına yabancıların
ulaşmasınıda engellersiniz. Pardus işletim sistemini sonsuz kere katledip
kurulum yapsanızda home klasöründe tüm bilgileriniz sizi bekliyor olabilir.
2 - Pardus u bu güne kadar çökertemedim, orasını burasını budayarak
sakatlamak hariç. Siz ne kadar sakatlarsanız sakatlayın konsoldan komutlar
ile diriltmek ve canlandırmak kabil, hele açılmama problemi en basit i
kurtarma Cd sine bile gerek yok xdm yi servis etmeniz sizi grafik ekrana
taşır. Site yönetiminde kullanmak mecburiyetinde haldığım winxp çöker ve de
tüm muhasebe kayıtlarına ve genel kurul bilgilerine, yazışma dosyalarına ve
konutların elektrik sayaç bilgilerine ulaşamayınca winxp Cd sini takıp
onarma kurtarma mümkün olmayınca ne yaparsınız. Saçınızı başınızı işte o
zaman yolarsınız. . Tabi elinizin altında bir Pardus yoksa. External Hdd de
kurulu Pardus ile sistemi açıp ne var ne yok tüm bilgileri aktarıp antivirüs
programına rağmen sakatlanan windows u ntsf formatlasanda kurulumu takiben
virüs ün canlanması yine Pardus ile ext3 format atıp üzerine tekrar ntsf
format sonrası winxp yi kurar ve kurduğunuz winxp ye yine pardusu çalıştırıp
kurtardığınız dosyaları aktarırsanız o zaman değerini daha çok anlarsınız.
Tabi bu arada bilgisayarı kurtarmaya gelen bilgisayarcının 6 saat uğraşıp
başaramadığ işi eve kadar uzanıp externall hdd yi alıp  45 dakika kadar bir
sürede kendi işini kendin yap sonrası bilgisayarcı arkadaş a da Pardus
aşılamış olursunuz. Prensip olarak daima kendinize ben bilgisayardan ve
işletim sisteminden korkacağıma o benden korksun davranışı sergiler biraz
sabır biraz da araştırma ile yapamayacağınız yoktur. İyi akşamlar