[Pardus-kullanicilari] Turkcelle vın kurulumu

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
25 Ara 2010 Cmt 21:26:03 EET

Uğur bey pin kodunu kaldırdım olmadı, yazılması gereken yerlere pın ve puk
kodlarnı yazdım yine bağlanmadı. Bir çok şeyi deneme yanılma yöntem ile
yapmaya çalıştım ama sonuç olumsuz oldu.

25 Aralık 2010 21:18 tarihinde Uğur Çetin <ugur.jnmbk at gmail.com> yazdı:

> kaldırmam
>
> Pardus 2011'de sim kilidini kaldırmanız gerekmiyor olabilir çünkü ağ
> yöneticisinde pin kodunu yazmanız için de bir alan var. Ben pin kodunu
> önceden kaldırdığım için denemedim.
>
> Zafer Bey'in sorusuna dönecek olursak, İngilizce menüyü tarzanca
> çözmeye çalışmak derken tam olarak neler yaptınız da olmadı?
>
> --
> Uğur Çetin

ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!
Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK