[Pardus-kullanicilari] Turkcelle vın kurulumu

Aydın Demirel aydindem at gmail.com
25 Ara 2010 Cmt 20:07:29 EET

Önce modemin sim kilidini windows bilgisayarda kaldirmaniz gerekiyor.
Turkcell in kendi programıni kurup yapabilirsiniz.

Aydın Demirel - Sistem Yöneticisi

25.Ara.2010 19:42 "Zafer OSMANOGLU" <zosmanoglu at gmail.com> tarihinde şunu
yazdı:

Arkadaşlar Turkcell Vınn aldım Pardus 2011 e takınca otomatik olarak tanıdı.
İngilizce olan menü kısmını tarzanca çözmeye çalıştım ancak çalıştıramadım.
Modemin markası HUAWEI E176
Pardus wiki de yaptığım araştırmada başka bir modelin otomatik olarak
çalıştığı yazıyor. Bendeki modeli nasıl çalıştırabilirim.
Saygılarımla..

--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!
Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK