[Pardus-kullanicilari] Linksys WUSB600N v2 Kurulum Sorunu

yahya at linuxmail.org yahya at linuxmail.org
23 Ara 2010 Per 10:22:26 EET

Sonucu belirtmek adına toparlıyorum:
sudo pisi it up
sudo pisi it -c system.devel
sudo pisi it kernel-module-headers
komutlarını başarıyla çalıştırdım.

Buraya kadar sistemi "make" için hazır hale getirdik. Geldik kuruluma:

1) 2010_0915_RT3572_Linux_STA_v2.4.0.2.tar.bz2 dosyasını Ralink Sitesinden indirdim.
2) /home/yahya/Wireless USB/ içerisinde "tar -xvf 2010_0915_RT3572_Linux_STA_v2.4.0.2.tar.bz2" ile paketi açtım.
3) kwrite common/rtusb_dev_id.c    dosyasında #ifdef RT35xx ile #endif  arasına, "lsusb" ile görünen numarayı {USB_DEVICE(0x1737,0x0079)} /*Linksys WUS600N v2 */ olarak ekledim.
4) kwrite os/linux/config.m  ile HAS_WPA_SUPPLICANT, HAS_NATIVE_WPA_SUPPLICANT_SUPPORT, HAS_QOS_DLS_SUPPORT kısımlarını "y" olarak değiştirdim.
5) sudo make
6) sudo make install

Burada sonra Ağ yöneticisinde ra0 olarak gözüktü, buradan ağ profili oluşturdum, bağlan dedim. Nihayet mavi ışık yandı!

Ama "Kablo ya ağ takılı/değil" dedi ve bağlanmadı.

Pes edelim mi yoksa çok küçük bir post-setting var da atlıyor muyum? Örn. nasıl kullanılacağını bilmediğim modprobe gibi?

Teşekkürler,