[Pardus-kullanicilari] Kurumsal 2 de duvar kağıtları

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
22 Ara 2010 Çar 13:12:55 EET

Kurumsal 2 de vekil sunucu ayarları yaptım. Sonra yeni duvar kağıtları almak istedim.  Kullanıcı adı ve parola sordu. İstenilen bilgileri girdikten sonra işlem sırasında download.kde.org dosya veya dizini mevcut değil hatası aldım. Ardından da  sağlayıcılar listesi ayrıştırılırken hata diye bir mesaj çıktı. Sorunu nasıl çözebilirim.

Coşkun AKTAŞ

Verilerinizin güvenliğini sağlamak ve virüslerden kurtulmak için TÜBİTAK'ın yazdığı PARDUS işletim sistemini kullanabilirsiniz.
http://www.ozgurlukicin.com/

Ücretli Microsof Office yerine aynı görevi yapan ücretsiz Open Office kullanabilirsiniz. Böylece belgeleriniz sonsuza kadar okunabilir.
http://www.openoffice.org.tr/