[Pardus-kullanicilari] Offline Pisi - SHA1 Kontrol Sorunu

yahya at linuxmail.org yahya at linuxmail.org
22 Ara 2010 Çar 11:54:40 EET

Merhaba arkadaşlar,

Bir bilgisayar düşünün - internet bağlantısı yok, ancak "sudo pisi it -c system.devel" kurulumunu yapıp ardından wireless usb cihazının driver'ını derlemesi gerekiyor :) Sonra internete bağlanacak inşallah.

Adım Adım Offline Pisi ve Oluşan Sorun:
Windows7 üzerinde VirtualBox'ta HDD oluşturup "taze" bir Pardus 2009.2 kurulumu yaptım.
Sanal Pardus'ta sırasıyla,

1) sudo pisi it up
2) sudo pisi it -c system.devel komutlarını sorunsuz çalıştırdım.
3) /var/cahce/pisi/packages klasörünü USB belleğe kopyaladım.
4) pisi-index.xml.bz2 dosyasını da paketler.pardus.org.tr adresinden indirirek USB'ye attım.

VirtualBox'u kapatıp, makineyi baştan başlatarak Gerçek PARDUS'u açtım (bu da taze kurulum)
1) sudo cp -r -preserve=all /media/TOSHIBAUSB/pisi/packages /var/cahce/pisi
2) sudo pisi ar ONBELLEK /home/yahya/pisi-index.xml  (.bz2 dosyasını açtım tabii ki :))
3) sudo pisi up
dediğimde bence herşey mükemmel çalışmalıydı ama şöyle oldu:

paket deposunu buldu, günceldir dedi.
Emniyet mandalını sıraladı,
güncellenecek paketleri sıraladı,
yüklemeye devam mı (evet/hayır) diye sordu. Evet deyince proses şu mesajla durdu:

iptools-vxxxx   SHA1 kontrol değerini okuyamıyor (gibi bir şey)

Arka planda Paket Yöneticisi çalışıyordu, kapatıp tekrar denedim. Aynı sonuç.

Sorun nerede olabilir?

Yardım için teşekkürler,

Yahya ERTURAN