[Pardus-kullanicilari] HP 6380 Yazıcı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Ara 2010 Sal 20:20:48 EET

Arkadaşım
Pardus 2011 de Hp Photosmart C4380 wireless All in One serisi yazıcı
kullanıyorum.Usb kablolu olarak tanıttığınız yazıcıyı kaldırın yazıcınız
açık ve internete wireless bağlı iken
1 nci yol Pardus ayarlar üzeri yazıcı yapılandırma da yeni yazıcı ,network
yazıcılar akabinde vaçılan tabloda App socket/HP jet direkt  tıklayıp devam
edin tablodan HP ve yazıcınızın modelini seçip devam edin.
2 nci yol Depodan Hplip-gui pk ni kurduysanız Pardus - Yardımcı progranlar
HP Aygıt Yöneticisini tıklayın, sistem çekmecesinde Hp simgesi belirecek bu
simgeyi tıklayın SETA DEVİCE ile printerinizi tanıtmak için network printer
seçeneğinden sonra ilerlediğinizde sizi 9100 port tan bağlayarak açılan
tabloda yazıcınızın tipi modeli belirecek, belirmediyse refresh ile taratıp
çıkan modeli seçip devam edin ve bitirin yine yazıcınız aktif olacak
Yukarda belirttiğim yöntemler ile HP Photosmart C 6300 wireless serisi
Ofiisjet wireless ve Photosmart C 4380 serisi printer tanıtımlarını sorunsuz
gerçekleştirdim.İyi hatırlayamadığım bir tanesi baskı vermeyince kaldırıp
yazıcının wireless reset tuşuna bir süre basıp daha sonraki tanıtmamda
deneme sayfasını sorunsuz basmıştı. Kolaylıklar.