[Pardus-kullanicilari] İp no değiştirme

Çağlar Kilimci ckilimci at pardus.org.tr
21 Ara 2010 Sal 16:16:43 EET

On Tuesday, December 21, 2010 01:29:34 pm güven tüfekçi wrote:
> ip numaramı değiştirmek istiyorum. Bunun için pardus ta kullanabileceğim
> bir program var mı ? Nette gezerken tor ( www.torproject.com ) diye bir
> program buldum, buradan Pardus için hangi sürümü indirmem gerekir ve nasıl
> yükleyeceğim. ( Yeni kullanıcı olduğum için biraz detaylı açıklarsanız
> sevinirim ) Teşekkür ederim şimdiden

Bu program dediğiniz işi tam olarak yapıyor mu tam araştırmadım ama bu
programı kullanmak istiyorsanız [1] adresinde, ekte gösterilen yerden, sizin
sisteminiz hangisiyse o türü indirmek. ( Sisteminizin hangisi olduğunu
bilmiyorsanız terminalden "uname -a" yazarak öğrenebilirsiniz. ) indirdiğiniz
dosyayı "tar zxvf indirdiğiniz_dosya.tar.gz" komutunu vererek açabilirsiniz.
Açtıktan sonra normal dosya yöneticisinden (Dolphin) açtığınız klasöre gelip
"start-tor-browser" ı tıklayınca program çalışıyor.

İyi günler.

[1] https://www.torproject.org/download/download.html.en

--
Çağlar Kilimci