[Pardus-kullanicilari] Kurulum

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
20 Ara 2010 Pzt 09:23:21 EET

Arkadaşlar Antalyada oturuyorum dün bir kaç arkadaşa tanıtım amacı ile
Pardus 2011 kurdum ilk defa pardus gördüler ancak;
1. Kurulum aşamasındaki / var home kısmı kafalarını çok karıştırdı.
2. Onlardada kablosuz bağlanmaya çalışırken modem şifre kabul etmedi.
3. Kurulum arka plan rengi çok itici geldi.
Özetle şunu söylemek isterim Pardusun daha yaygınlaşması için kurulum
aşaması mutlaka değişmeli herkesin anlayacağı bir seviyeye getirilmeli (2009
gibi)
Renkler daha canlı olmalı, asıl sürüme kadar Ağ bağlantı yöneticisi mutlaka
elden geçirilmeli, hatta asıl sürümden önce mutlaka gerekli düzeltmelerin
yapılarak yayınlanması ve bizlerden bir geri dönüş alması gerekir diye
düşünüyorum. Yoksa asıl sürüm çıktığında yine aynı sorun olursa ben dahil
bir çok kişi kullanamayacağız. Çünkü internetsiz bilgisayar artık
düşünülmüyor.
Saygılarımla
--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!
Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK