[Pardus-kullanicilari] Linksys WUSB600N v2 Kurulum Sorunu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
18 Ara 2010 Cmt 12:46:37 EET

2010/12/18 <yahya at linuxmail.org>

> Evimde ADSL modem ile bilgisayar lokasyonunun tamamıyla alakasız yerlerde
> olmasından ötürü Linksys WUSB600N v2 USB  ile desktop'tan kablosuz
> bağlanıyorum ve Windows7  ile kurulum bile yapmadım, sorunsuz çalışlıyor. Ancak
> artık M$'tan tamamıyla kurtulmaya karar verdim.
>
> Şimdi soru şu: Ubuntu için bir adım adım kurulum buldum ancak derlemede
> hata yapıyor. Pardus'a dönersek,
>
> İlk kurulumda "make" komutu çalıştıramıyoruz. Pisiden kurulum yapmak
> gerekiyor. Ancak bende internet yok.
>
> Acaba Linksys WUSB600N v2.'yi anladığım kadarıyla
> [...]
Bence simdilik kablo veya desteklenen baska bir kablosuz adaptor ile
baglanin, pisi'den gerekli guncellemeleri veya derleme paketlerini alin
(sudo pisi it -c system.devel), sonra kurulumu gerceklestirin.

Ama ben sizin yerinizde olsam, depo'yu once kontrol ederdim belki hali
hazirda surucusu vardir diye (RT3572). Eger yoksa bir hata raporu acip
gelistiricilerden surucusunun eklenmesini talep edin. Kisa surede
eklenecektir.

--
Emre