[Pardus-kullanicilari] Webmin üzerinden Bind ile DNS sunucu ayarı

Aydın Demirel aydindem at gmail.com
17 Ara 2010 Cum 10:12:17 EET

Merhaba;

Ben tarz işleri konsoldan yaptığım için daha önce webmin üzerinden ayar
yapmadım. Aşağıdaki adreste Pardus üzerinde nasıl DNS servisi kurup
ayarlayabileceğiniz yazıyor. nic.tr üzerinde nameserver ayarlarını sabit IP
adresinize yönlendirdikten sonra orada anlatılanları yapabilirsiniz.

http://sezaiyeniay.wordpress.com/2010/03/07/pardusda-kurulu-bilgisayarinizdan-web-sayfasi-yayinlamak/

kolay gelsin..