[Pardus-kullanicilari] Cvp: Kablosuz Ağ

IBRAHIM AKGUL a.ibrahim at ankara.av.tr
15 Ara 2010 Çar 12:40:24 EET

sayın Pardus kullanıcısı Zafer aynı sorunu bende yaşadım benim için olayın özümü uzun fakat hiç umulmayan bir şey oldu
DİKKAT AÇIKLIYORUM !
Pardusta ağ yapılandırmada,ağ yapılandırmayı açtığın ve oradan kablosuz ağ yapılandırması yaptığın anlaşılıyor,bildiğin gibi <tara>basınca ağları buluyor,modem ayarlarında sorun yoksa,pardusun kablosuz ağ şifresi< 8 >haneden fazlasını kabul etmiyor.Şifreni <8> karakter veya altına çekersen bağlanabilirsin ben öyle bağlandım kolay gelsin,selamlar