[Pardus-kullanicilari] error 2 ve error 21 hatası

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
14 Ara 2010 Sal 08:10:09 EET

Son bir haftadır pardus 2011'i usb bellekten harici harddiske kurmak için uğraşıyorum. dd if komutuyla iso dosyasını usb belleğe yazıyorum. Sonra kurulum için biostan gerekli ayarları yapıyorum. Fakat ekrana kurulum menüsü yerine grub geliyor ve error 2 hatası alıyorum. Başka bir usb girişinde ise error 21 hatası alıyorum. Aynı hatayı dün çıkan kurumsal betada da yaşadım. Usb belleğe format atıp yeniden denememe rağmen sonuç alamadım.

Coşkun AKTAŞ