[Pardus-kullanicilari] Resimler ve video

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
13 Ara 2010 Pzt 14:10:38 EET

İyi günler olsun Anıl bey.

Buldum dediğim programın adı Gwenview idi. Bu arada yarım saat kadar önce
izinli olmamdan yararlanıp - üstünüze afiyet hafif gribal hal vaki olduğu
için işi kırdım bugün - Kdenlive ile resimlerden video oluşturmayı deneyim
dediysem de sürükle bırak ile ilgili programa eklediğim resimlerin iki
tanesini alttaki zaman çizelgesine eklemenin ötesine geçemediğim için
kdenlive'dan vazgeçmek zorunda kaldım.
Bu arada verdiğiniz bağlantılardan ciddi bir sonuç alamadım.

                                                       Serdar Özgür.