[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 beta incelemem

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
11 Ara 2010 Cmt 11:22:54 EET

Geliştiriciler ve bütün emeği geçenler gene mükemmel bir iş çıkarmış aslında
söylenecek çok söz yok, ancak genede karşılaştığım bir kaç sorunu dile
getirmek istedim:

- Daha önce eposta listesinde bahsi geçtiği gibi kurulum sırasında rakamlar
içeren bir şifre oluşturulamıyor.
- Benim bilgisayarımda nedendir bilinmez kablosuz ağ kartı şifresini doğru
girdiğim kablosuz ağa bağlanamıyor. Bütün güncellemeleri yaptıktan sonra bu
durum ortadan kalktı ancak gene de önceden bağlandığım bir kablosuz ağa
kendiliğinden bağlanmıyor.
- Yukarıda ki olumsuzluğa rağmen, ağ yöneticisinin kullanılabilirliğini çok
beğendim. Sanırım bu KDE ile gelen ağ yöneticisi oluyor, yanılıyorsam beni
düzeltin.
- Firefox'ta ki Türkçe imla denetimi çalışmıyor ve her şeyin kırmızıyla
altını çiziyor.

İlk izlenimim bu şekilde bütün donanımımı deneme fırsatım olmadı ancak
bunların dışında bir sorun çıkarmayacak gibi duruyor.

Bunların yanı sıra: Pardus var olduğu için ve böyle bir çalışmanın
Türkiye'de yapılması dolayısıyla çok gurur duyuyorum. Umarım gelecekte daha
iyi bir yere gelecek ve Türk bilgisayar kullanıcısının gözdesi olmaya devam
edecek.

Kaan