[Pardus-kullanicilari] değişik fontları eklemek

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
10 Ara 2010 Cum 22:17:26 EET

Hasan Bektaş wrote On 10-12-2010 21:05:
> 1-Yazıtipi Kurucusunda 'tüm tanınan dosyaları göster' gibi bir filtre
> varsa,  onu seçerek görebiliyor musunuz?

Merhabalar,
Ben de grafik ekranda pek iyi sayılmam :) Şimdi baktım da
/usr/share/fonts dizini olacakmış... Elinizdeki ttf dosyayı bu dizine
kopyalamanız o fontu kullanabilmeniz için yeterli olur. Bahsettiğiniz
yazıtipi kurucusunu hiç kullanmadım. Nasıl ulaşabileceğimi söylerseniz
oradan da yardımcı olabilirim sanırım...

Kolay gelsin,
Mucip:)