[Pardus-kullanicilari] Error 2 Bad file or directory type hatası alıyorum.

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
9 Ara 2010 Per 12:22:08 EET

Ext3 olarak kurmayı denerim.

From: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr [mailto:pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr] On Behalf Of Aydın Demirel
Sent: Thursday, December 09, 2010 12:17 PM
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Error 2 Bad file or directory type hatası alıyorum.

Orada 0.97 kullanan bazı GRUB kullanıcılarının sistemlerini açılamaz yapan bir e2fsprogs uyumsuzluğu aldıklarını yazıyor. Pardus'taki sorunun bununla ilgisi var mıdır bilmiyorum, ama [2] numaralı sayfada anlatılan çözüm diskin ext3 olarak 128 byte inode kullanılarak yeniden oluşturulmasından bahsediyor. Belki diski  taze bir kurulum yaparak ext3 olarak yeniden kurabilirsiniz.