[Pardus-kullanicilari] Error 2 Bad file or directory type hatası alıyorum.

Aydın Demirel aydindem at gmail.com
9 Ara 2010 Per 11:43:53 EET

[1] adresinde sorunun nedeni anlatılmış ve [2] adresinde de nasıl
çözüleceği. [1] adresinde yazdığına göre Grub geliştiricileri enerjilerini
Grub 2'ye verdiklerinden dolayı Grub'daki bu sorunun çözümü için hata raporu
kabul etmedikleri yazıyor. Sorunun çözümü için [2] adresinde dağıtım
geliştiricilerin kendi yamalarını uyguladıkları yazıyor. Gerçi oradaki tarih
2008 olarak görünse de Pardus'da şu anda Grub'ı kullanıyor. Siz de [2]
adresinde yazanları deneyebilirsiniz..

[1] http://www.linuxplanet.com/linuxplanet/tutorials/6480/1/<http://www.linuxplanet.com/linuxplanet/tutorials/6480/1/>
[2]http://www.linuxplanet.com/linuxplanet/tutorials/6480/2/