[Pardus-kullanicilari] Samsung SCX-4521F tarayıcı.

Sencer HAMARAT sencerhamarat at gmail.com
7 Ara 2010 Sal 16:08:13 EET

Evveliyatında samsung'un kendisi Linux sürücülerini dağıtmaktaydı. Ancak
artık sitesinde Linux sürücüleri bulunmamakta anladığım kadarıyla samsung
artık Linux işletim sistemini desteklememekte. Bu bağlamda gerekli
sürücüleri bulup kuramadım. Şu an işyerinde 2009.2 kurulu makinede bu
modelin yazıcısını çalıştırabildim ancak tarayıcısına ulaşamıyorum.

Bu multi yazıcının tarayıcısını çalıştırmanın bir yöntemi var mı acaba?

Sencer HAMARAT

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/