[Pardus-kullanicilari] 2011 beta ağ bağlantısı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Ara 2010 Sal 10:43:40 EET

Enis bey
2009.2 de bir de basit yol kaptan ı çalıştırıp ilerleyerek ethernet ağ
oluşturmanız mümkün. Maus ile ekrana sağ tıklayıp komut çalıştırı
tıkladıktan sonra açılan pencereye kaptan yazın enterleyin, kaptan ın
yönlendirmesi ile ayarlarınızı ve ağ bağlantınızı oluşturun. Bir de ethernet
kartınız nedir onu da belirtirseniz eğer tanınmayan bir kart ise kısa
zamanda pk oluşturulur ve bağlantı probleminiz olmaz.kolay gelsin.

06 Aralık 2010 19:21 tarihinde enis akcam <enisakcam at gmail.com> yazdı:

> Hüseyin bey :
> bilgisayarımda kablolu olarak internete giremiyorum.
> Ağ baglantım kurulu gözüküyor fakat internette hiçbir siteye giremiyorum
> Bir şeyleri eksik yaptım ama neyi ?
> Enis Akçam
> Saygılarımla;
>

> 05 Aralık 2010 11:40 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com>yazdı:
>
> Arkadaşım

>>> kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini