[Pardus-kullanicilari] 32 bit hatası

Ozan Aydın ozanaydin at hotmail.com
6 Ara 2010 Pzt 20:08:41 EET

Hatalı bir yönlendirme olmuş Ahmet Bey. İşlemcinizin 64bit olması, muhakkak 64bit işletim sistemi kullanmanızı gerektirmez. 32bit de kullanabilirsiniz. Ben de 64bit işlemciye (Athlon 4600+) sahibim ama Pardus 32bit kullanıyorum. Sorun başka olmalı.

Firefox ve tam ekran dediğiniz için öyle bir izlenime kapıldım. Acaba bu kilitlenmeler (ya da takılmalar) Firefox üzerine bir flash medyayı ya da bir flash oyunu tam ekran oynamak isterken mi oluyor?

Ozan Aydın
Tilkinin Dilinden

Pazartesi 06 Aralık 2010 günü (saat 19:51:39) Ahmet Rasim Acer şunları yazmıştı:

Benim casper marka intel i7 64 bit işlemci bilgisayarım var.Pardus(32bit) u kurdum ve bilgisayarımın resmen kilitlenip kaldığını gördüm bir kaç pardus forumunda bunu yazdım ve cevap olarak; işlemcin 64 bit işletim sistemin 32 bit olursa bi çakışma olur ve bilgisayarın kitlenir dediler acaba bunun sebebi gerçekten bumu değilse sebebi ne olabilir?(Özellikle Firefox ve tam ekran uyglumalara geçince bilgisayar kitleniyor.) Teşekkür ederim.