[Pardus-kullanicilari] Ynt: Nepomuk servisi

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
5 Ara 2010 Paz 22:40:10 EET

Nepomuk, sistem ayarlarından kapatılabilir.
-  Bilgisayar -> Sistem Ayarları'ndan Gelişmiş sekmesi altındaki
Masaüstü Araması'na girerek, Nepomuk'u buradan kapatın
("Nepomuk Semantik Masaüstü Aramasını Etkinleştir" kutucuğunu
temizleyin). "Uygula"ya basın.
 - Yine aynı yerde, Servis Yöneticisi'ne girerek "Nepomuk Arama
Modülü" kutucuğunu temizleyin. "Uygula" deyip çıkın.

Nepomuk'un bu adımlarla kapanması gerekiyor. Eğer bunları
yaptığınızda Nepomuk kapanmamışsa, aklıma sistem sorunundan
başka bir sorun gelmiyor.