[Pardus-kullanicilari] ATI Ekran karti tavsiyesi

selim ok selimok at gmail.com
31 Ağu 2010 Sal 06:49:20 EEST

2010/8/30 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Aşağıdaki kartı uzun bir süre kullandım. HD videolardaki performansını tam
> hatırlamıyorum (fglrx+vaapi ile oynattığından eminim); ama açık kodlu
> sürücülerle 2B performansı çok iyi. KDE efektleri de sorunsuz çalışıyor.
>
> 01:00.0 VGA compatible controller [0300]: ATI Technologies Inc RV670PRO
> [Radeon HD 3850] [1002:9505]

Bilgi icin tesekkür ederim. Radeon HD 3850'nin sadece AGP sürümünü
bulabildim, fiyati da tam düsündügüm gibi degil.

Radeon HD 4650'yi kestirdim gözüme, xorg'un sayfasindaki sürücü durumu r6xx
ve r7xx icin ayni görünüyor. Bu durumda 4650'de teorik olarak sorun
cikmamali. Bu konuda bilgin var mi?

Suradaki (
http://xtreview.com/addcomment-id-6278-view-Radeon-HD-4670-and-HD-4650-performance-review.html)
testlerde önerdigin karta göre hep orta halli cikmis 4650'in basirimi.
Yeterli olur gibi geldi. Yüksek beklentilerim yok, sadece görüntüde takilma
olmasin istiyorum.

Tekrar tesekkür ediyorum bilgiler icin.

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/