[Pardus-kullanicilari] Özgürlük İçin Forumu'na ne oldu?

Ozan Aydın ozanaydin at hotmail.com
30 Ağu 2010 Pzt 18:44:38 EEST

Yok Adil Bey. Bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum. Sadece ozgurlukicin.com ile ilgili geçici bir sorunmuş. Zaten düzelmiş. Kendinizi sıkıntıya sokmayın. 2011 gümbür gümbür geliyor.

Ozan Aydın
Tilkinin Dilinden

Pazartesi 30 Ağustos 2010 günü (saat 18:18:14) Adil ALPMAN şunları yazmıştı:
Pardus'ta sanki bir suredir yolunda gitmeyen birseyler var, ekipten onemli
kopmalar var, birtakim seylerin planlanandan daha yavas gitmesi gibi seyler
var ve acikcasi (felaket tellaligi demeyin bunlara ama) bunlar beni projenin
devamliligi ve gelecegi acisindan korkutuyor ve acikcasi da cok uzuyor... :S

Umarim hepsi sadece benim husn-u kuruntumdur ve hersey yolundadir...

Saygilarimla...

Adil ALPMAN