[Pardus-kullanicilari] ATI Ekran karti tavsiyesi

selim ok selimok at gmail.com
29 Ağu 2010 Paz 21:20:25 EEST

Merhabalar,

donanim konusunda arastirma yapacak pek vaktim olmadigi icin liste arsivinde
biraz arama yaptim, istedigim bilgiyi de bulamayinca dogrudan sorayim dedim.
Eger gözden kacirmissam cevap olarak dogrudan bir baglanti da kabulum :)

Su an kullandigim ekran kartindan hic memnun degilim. HD Video destekleyen,
1680x1050 cözünürlüke akiskan görüntü verebilen. 2D grafik akisinda sorunsuz
(3D olmasa da olur) bir ATI ekran karti ariyorum (masaüstü bilgisayar icin).
Fiyati orta seviyelerde olsa sevinirim.

Nvidia kodlari kapali oldugu icin almak istemiyorum. Intel ekran karti var
mi bilmiyorum bile arastirmadim.

Cevaplariniz icin simdiden tesekkürler.

Iyi calismalar,
Selim